Turvapostin käyttäjien kokemuksia


"Olemme käyttäneet Turvapostia tyytyväisinä jo vuodesta 2016! Turvapostin parhaita puolia on vaivaton käyttöönotto, kotimaisuus sekä vastaanottajan tunnistautuminen tekstiviesti-salasanalla. Lähetämme Turvapostia keskitetysti toimistomme sähköpostista esimerkiksi lähettäessämme lausuntoja, kommunikoidessamme terapeuttiemme/ohjaajiemme kanssa sekä tarpeen vaatiessa yhteydenpidossa yhteistyökumppaneiden kanssa. Lähetys- ja lukukuittauksen saaminen on erityisen merkityksellistä silloin, kun täytyy olla täysin varma, että sähköposti menee vastaanottajalle. Aivan vastaavista palveluista meillä ei ole kokemusta, mutta esimerkiksi Outlookin oma salatun viestin lähettämispalvelu on tuttu. Suosittelen Turvapostia kaikille, helppokäyttöisyys on todella iso plussa!"

Leena Hartikainen, asiakassihteeri, Terapiamerkurius Oy


"Hyviin puoliin kuuluu muun muassa se, ettei Turvapostilla lähetetyn viestin avaaminen edellytä vastaanottajalta rekisteröitymistä tai kirjautumista vaikkapa Microsoft- tai Google-tunnuksilla. Turvapostia käytetään, kun viesteissä on luottamuksellista tai salassa pidettävää tietoa kuten esimerkiksi henkilö-, palkka- ja terveystietoja tai sopimuksia."

Ari Martikkala, ICT-koordinaattori, Avain Yhtiöt


"Meillä Turvaposti on ollut käytössä yli 10 vuotta. Lähetämme sillä luottamuksellisia henkilöarviointeja. Palvelun käyttöönotto oli helppo ja käyttö on ollut vaivatonta, kunhan tiedossa on vastaanottajan kännykkänumero. Palvelun suomenkielisyys on etu, koska osa vastaanottajista ei välttämättä osaa englantia. Voin suositella Turvapostia."

Leena Strand, country administrator, Talogy Oy